Fredagen

Hann ju inte blogga så mycket igår, så jag kan väll dra lite fort vad jag hade för mig. Först var det skolan från 10-12. Fast jag och Malin var kvar tills ungefär 2 och förberedde inför öppet hus. Sen stack vi hem till mig och fixade med våran julkorg och hemsida och sånt till företaget.

På kvällen hade vi lite mys hos Louise. Jag, Anna, Malin och Louise var det som satt och pratade en jäkla massa, lekte med Sixten och åt lite gott. Riktigt trevligt var det :) Sen var det bara att åka hem och slänga sig i sängen, eftersom att jag skulle upp bara några timmar senare.


Louise :)

Maggan, som sitter och gömmer sig bakom bordet ;P

Anna panna =)

Och lille Sixten!


Kommentarer
Louise säger:

Men gud, kolla på Sixten.. Han ser ju död ut.

Han sitter här och piper och ber att du ska ta bort den bilden ;)

2008-11-08 | 15:18:52
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback