Gästblogg

Hallå mina vänner, Maggan här. Jag tänkte gästblogga lite i Emmas blogg eftersom att hon själv är lite dålig på att uppdatera nu när hon inte har någon dator.

Har egentligen inte tid med de här eftersom jag måste jobba med min religionshemtenta som ska in i helgen, men de är väl just därför jag försöker hitta på massa andra grejer att göra antar jag..

Men nu undrar ni väl såklart vad Emma och jag hade för oss igår eftersom det inte kom någon update, jo men de ska jag tala om. Först var vi såklart i skolan, sen på stan i snön och sedan åkte vi hem till Emma och mest chillade hela eftermiddagen. Efter ett mål mat for vi vidare hem till Anna där det vankades te-kväll med bästingarna. It was a fucking great day and evning =)

Förutom att underhålla sig med religionen idag så har det ryktats om en traditionell grillafton om det inte blir allt för kallt, har väl haft lite andra små idéer också så något blir det alltid!

Japp och på detta tar vi en trevlig liten bild på allas våran kära Gerd som nog kommer bli en aning chockad när hon får se detta ;)


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback