Good morning

Var riktigt jobbigt att gå upp imorse. När alarmet ringde så fattade jag verkligen ingenting. Jag fattade inte ens vart jag var först, eller varför det ringde i mobilen eller nånting. Men efter en halvtimme kom jag upp ur sängen iaf, och fy så kallt det var. Skulle gärna legat kvar under täcket och sovit några timmar till. Men det får jag vänta med tills på lördag..

Snart dags att åka till skolan då, och jag vill verkligen inte! Det har ju varit så skönt med lov, dock har lovet som vanligt varit alldeles för kort.. Skulle varit skönt med åtminstonde en vecka till. Men det är ju inte sååå länge kvar tills jullovet nu iaf, så det är ju skönt. Men ha en bra dag allihopa, ciao!


Här sitter man snart då och lyssnar på Robert. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback