Goooood morning!


Onsdag idag
, och snart är det helg. Naajs. Då blir det grillning, om det inte regnar! :D

Gårdagen var ju som sagt inte den roligaste studiedagen jag varit med om, men när jag satt och kollade på nått program på tv:n och det blev reklampaus så bläddrade jag lite bland de andra kanalerna. När jag kom till tv4 sport så spelade de Summer of 69, och så var det björklöven som spelade. Gissa om man fick napa minnen då? Dock skymtade jag inget bekant ansikte under någon hjälm ;) haha

Nu sitter jag här och ska snart ta och göra mig iordning, dvs sminka mig och fixa håret, så att jag är redo för skolan sen. Börjar med engelska C, vilket är riktigt tråkigt. Sen är det lunch och efter det matte C, där vi nog ska börja med derivator idag. Kuul menar jag, verkligen apkul ska det bli. Eller inte. Men sen efter det slutar jag iaf.

Kommentarer
Yvonne säger:

men derivator ärväl SKIT kul! fan ja ÄLSKAR MATTE!

2008-11-19 | 12:06:17
Louise säger:

Är det ni fyra som ska grilla eller vilka är ni? :)

2008-11-19 | 13:26:54
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback