Hallå igen

Har inte bloggat så vidare mycket idag, men jag har varken haft lust eller nånting att blogga om. Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Blir faktiskt en rätt tidig fredagskväll för mig idag då jag tänkte gå upp rätt så tidigt imorn.

På dagen idag så har jag bara varit i skolan och sen inte gjort så vidare mycket mer. Tiden gick grymt fort, och vips så var det kväll. Då satte jag igång med lite bakande. Blev chokladmuffins som jag ska åka ner på stan med imorn så att balkommitén kan sälja dom. Så kom dit och köp så att vi får in lite pengar till balen, jag lovar att dom är goda!

Sen efter det cyklade jag iväg till Brogårdshallen för att kolla på Linnéa innebandymatch. Så där satt jag, Maggan och Louise i 1½ timme och kollade på matchen. Linnéa var ju lätt bäst iaf! :)


Nr.21 var ju bäst då ;)

Louise och Maggan :D

Se så fina, så kom och köp dom imorn nu då! ;)

Förresten, gött att den där Johan Palm äntligen åkte ur idol. Förstår verkligen inte hur han kunnat vara kvar så länge. Han har ju inte direkt en fin röst och han ser ju ut att vara 12 år eller nått, trots att han är 16 (?).

Kommentarer
Alina säger:

tack för muffinsarna , dom tog slut på en gång =)

2008-11-29 | 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback