Helloo

Tror att jag är klar med mitt tal nu, bara att skriva ett pm nu då och skicka in och sen börja plugga in talet. Gaah, jag orkar inte! Men antar att jag inte har nått val, om jag inte vill få IG imorn..

Idag har jag för det mesta suttit här vid datorn och skrivit lite då och då. Har även varit till coop med pappsen och handlat lite och sen varit ner till stan för att köpa linser, vilket var välbehövligt. Snart ska jag gå ner och laga lite mat också, blir pannbiffar, potatis och stekt gul lök idag. Mumma!


Den här bilden ska jag iaf ha med till mitt tal. Den första är tagen bara några dagar innan den andra. Läskigt hur mycket dom retuscherar för att man ska se "perfekt" ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback