Hey dude

duärmat240x219.jpgHallå igen :) Tro det eller ej, men nu sitter jag faktiskt med word-dokumentet öppet och tänkte jobba lite med religionen en stund. Får se hur långt jag hinner, annars har jag ju helgen på mig.

Bakade ju som sagt förut idag. Och jaa, vad ska man säga? Jag har ju ingen chans att bli kock eller bagerska iaf.. För min cheesecake är nog det sista man skulle vilja servera på nobelmiddagen. Den ser nämligen rätt så förjävlig ut. Fast har inte smakat än, eftersom att den skulle stå svalt jäkligt länge. Men får hoppas att den är godare än vad den ser ut att vara!

Sen vid 20.00 ska jag glo på Du är vad du äter. Mammas kusin ska vara med idag, så det ska bli lite kul att se. Men fan, det är ju bara en halvtimme kvar. Aja, får väll jobba hårt med religonen nu så att jag kan kolla på tv sen då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback