Kul kväll på statt

Var en riktigt kul kväll igår! Började med att jag åkte till Anna och gjorde mig iordning lite där, sen satt jag och Anna bara och väntade på att dom andra skulle dyka upp nångång. Två påsar popcorn hade Anna poppat, och innan folket kom så var i princip allt slut. Haha. Men tillslut dök dom upp, och då blev det lite ölspel och en massa tjatandes innan vi fick skjuts till stan.

Väl inne på statt var det en jävla massa folk! Dock inte så många utklädda, men det var kul ändå. Dansgolvet var helt överbefolkat när bandet spelade, vi kom inte ifrån dansgolvet när vi skulle på toa för att det var så grymt trångt. Så lite senare hängde vi vid baren och dansgolvet i källaren istället, mycket behagligare ;)

Sen stängde det ju vid 2 då, och då stog vi utanför rätt länge och jagade efterfest! Haha, men inte heller denna gång blev det nånting vettigt av det, så det var bara att börja traska den långa vägen hem till mamma. Tur att jag hade sällskap iaf, så att jag slapp gå själv ;)

Popcorn är en bra sysselsättning när man väntar ;D

Pirat-anki, djävuls-lillen och Anna :)

pusspuss!

Anna och Liza inne på statt :)

Kommentarer
Linus säger:

du skulle stormtrivas här i spanien du...

vid 00.30 drar man till nån liten bar/pub å sooftar.

efter 2 timmar där, drar man ut på "diskoteket" & de stänger först vid 08.00 på morgonen.

party varannan dag, även vardagar :P

2008-11-02 | 16:33:36
Bloggadress: http://hilbus.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback