Kul kväll

Gårdagen blev riktigt kul. Först kom Maggan hit och sen även Anna, så gjorde vi oss iordning lite. Efter det stack Maggisen åt annat håll, och istället kom A-S. Sen blev det lite mini-förfest, trevligt trevligt. Vid halv 11 drog vi till statt, och det var väll inte direkt mycket folk när vi kom. Men sen droppade det in mer och mer, och det blev rätt mycket tillslut. Hade det riktigt kul igår iaf =)

När statt stängde så blev det lite efterfest i bastun. Haha jaa vad ska man säga, varmt och blött blev det iaf. Och mina örhängen kom tyvärr bort. Men så kan det gå. Somnade inte förens vid halv 7 eller nått imorse, så nu är jag rätt trött. Ska alldeles strax ta och cykla hem till pappsen och få i mig lite käk. Ska bli riktigt gött!


Äna banäna och A-S. Snyggingar!

Jag försökte se lite smart ut i glasögon ;D

Mina läppar blev röd-lila  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback