Lista

Senaste
Låt du hörde
: Piña colada boy
Film du såg: Oj, kommer inte ihåg faktiskt.
Mat du åt:  Äggmackor
Kram: P
Puss: Det var nog Anna
Känslan: Småpanik
Resa: Cypern
Glädje: Att jag snart tar studenten!
Dröm: Inatt drömde jag bl.a om att jag drack en massa apelsinjuice!
Person du träffade: Becka
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av:  Maggan
Gången du var utomhus: Promenaden hem från Malin förut idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vid 2 idag.
Saken du köpte: Rött nagellack

Allmänt:
Ska bli skoj:
Hmm.. vet inte?
Ska inte bli skoj att: Gå till skolan imorn..
Sparar till: Stundenten och Ayia Napa - 09
Pålägg som gäller: Leverpastej!
Önskar att jag var bättre på: Mycket
Dagens dryck: Juice
Vad saknar du: Pengar, diciplin på mig själv, egen lägenhet.
Tre band/artister: Coldplay, Lady GaGa och Maskinen
Vad har du gjort idag: vaknat, ätit frukost, duschat, käkat, promenad med Malin, degat, käkat, degat.
Brukar du svära mycket: Ja lite för mycket ibland.
Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika från dag till dag.
Gillar du att slåss: Haha neej!
Vad ska du göra ikväll: SOVA
Hur många timmar sover du per natt: Rätt olika, ibland 6h, ibland 11h.
Vad är det för veckodag: Söndag..
Favoritplagg i garderoben just nu: Svart fodralklänning från Gina.
Längd: 1.75 eller nått kanske.
Vikt: Vet jag faktiskt inte, var kanske ett år sen jag vägde mig. Men nått på 50 är det väll.
Byter gärna garderob med: Elin Kling
Jeans eller kjol: Jeans på vintern, kjol på sommaren.
Senast utlästa bok: Möss och människor
Mitt rum kan beskrivas som: Rörigt!
Mig själv med tre ord (just nu): seg, trött och dassig! haha
Jag tränar: 1 gång/vecka
Jag ville bli när jag var liten: Vetrinär tror jag det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback