Lördag

Hej hej :) Blir som sagt inte mycket bloggande nu när jag är hos mamma, eftersom att jag inte har nån dator. Försökte sätta ihop min dator här igår, men jag hade varken trådlöst internet på den eller nån sån där internet sladd, så det gick ju inte så bra..

Igår så kom släkten hit till mamma för att fira becka som fyller år idag. Just fan! Jag har ju inte sagt grattis än, och inte gett henne paketet heller. Måste komma ihåg det! Men aa, tårta och sånt åt vi igår då. Gott gott. På kvällen var jag bara hemma och kollade på idol och så. Vet förresten inte vem som åkte ut än, måste kolla det nu!

Idag så blir det lugnt på dagen, sen ikväll så ska vi gå och äta på nån restaurang för att fira Mikael och Johannes. Ska bli kul! Efter det blir det nog utgång för mig, Anna och Sanne. Trevligt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback