Måndag

Skoldagen idag var rätt så förjävligt ovärd. Fick väll ungefär lika mycket gjort som jag skulle fått i sängen här hemma. På svenskan, religionen och psykologin satt vi bara i en datasal, och meningen var ju att vi skulle jobba med det muntliga svenska nationella. Dum som jag är så gjorde jag inte ett skit. Sen på organisation&ledarskap så satt vi självklart också vid datorn, och inte heller där gjorde vi nånting värt. Fan, att jag inte stannade hemma idag.

Men nu SKA jag börja med mitt org&led-arbete. Ska ju skriva en 4 sidor eller nånting om stress och ha muntligt framträdande på torsdag. HAHA säger jag bara, det lär ju skita sig totalt. Men önska mig lycka till nu då! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback