Mattehelvete

Har pluggat en jäkla massa matte med Anna idag, och jaa, vad ska man säga? Lars lär ju skratta när han ska rätta mitt prov, för det kommer verkligen inte gå bra imorgon. Fattar ju inte ett skit av det vi håller på med.. Men men, det ordnar sig väll antar jag.

Nu resten av kvällen borde jag väll egentligen plugga lite mer, men min hjärna har i princip kollapsat nu. Känner mig helt hjärndöd, så plugget får vänta. Måste säga att jag är nått grymt bra på att skjuta på saker! Gör alltid allting kvällen innan det ska vara klart. Såå smart verkligen.

Plugg, plugg, plugg..

Men sen poppade jag lite popcorn!

Så då blev vi glada igen! Iaf för en liten stund ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback