Maxim och statt

Gårdagen blev verkligen jätte trevlig. Mötte upp de andra strax efter 7 för att gå och äta på restaurang. Blev Maxim då, och maten (pasta provencal för mig) var riktigt god. Så god mat + trevligt sällskap kan ju bara bli kanon :)

Efter det drog jag och Anna till Alina för att förfesta en liten stund innan vi skulle till statt. Jag säger bara rastafjonto! Haha, så jävla kul var det!

Väl på statt blev det en riktigt rolig kväll. Var rätt mycket folk, och inte många som jag kände igen. Vi dansade verkligen från början till slut, och oj så varmt det blev. Men som sagt, kul var det!


Söta Linnéa :)

Louise och Maggan :D

Anna och Johannes, mitt i paketöppnandet :)

Madde och Mikael som även han fick present :)

Maten var så god så!

Jag och Anna hos Alina :)

Anna och Anna var på G! ;D


Kommentarer
Anna säger:

RAASTAFJONTO RAASTAFJONTO RAASTAFJONTO!

2008-11-17 | 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback