Netto och The Killers

Efter skolan idag blev det en sväng på stan med Maggan. Köpte mig lite nya underkläder faktiskt, vilket var välbehövligt. När vi var klara på stan så styrde vi våra cyklar mot Netto som öppnade här i stan idag. Var en jäkla massa folk där. Kö utanför butiken för att få komma in.. Men vi väntade så tålmodigt så för att få komma in. Blev lite naturgodis och även lite smågodis. Så det sitter jag och mumsar på nu, riktigt gott är det.

Lyssnar även på The Killers nya album Day & age. Det är grymt, the killers är grymma och låten Human är riktigt grym. Hittils så är nog den fortfarande bäst. Fast har inte lyssnar igenom hela albumet än :)

Kommentarer
Louise säger:

Human är helt klart en av de bästa låtarna! Sen så är ju inte Neon Tiger särskilt dålig ;)

2008-11-27 | 17:19:52
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
mikebike säger:

Fy fan för netto. jag har varit nära att få en brain meltdown där. du kommer snart hata det. jag lovar.

2008-11-27 | 17:25:21
Bloggadress: http://bloggfrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback