Onsdag

Hej hopp! Har inte hunnit blogga förens nu, så förlåt alla trogna läsare för det sena inlägget ;D Dagen började som sagt med nationellt prov i svenska B. Tog 2h ungefär för mig, och det blev inte direkt bra. Vet inte ens om det är så en artikel ska va? Får hoppas på det bästa.

Efter det satt vi i matsalen i över en timme och bara snackade. Ämnen som miljön, bil/tåg-trafik och våldtäkter diskuterades. Allvarligt snack idag alltså! haha. Sen stack jag, Anna, Linnéa, Malin och A-S till McD för att käka lite glass. Så skönt att A-S har körkort, eftersom att det är en bra bit upp dit. Väl där så satt vi och åt och pratade ett bra tag igen. Degigt, precis som vi gillar det! haha.

Sen fick jag skjuts hem av A-S, och då gav jag kaninerna mat och släppte ut dom lite, och efter det följde jag med pappa till Maxi m.m. Såå, nu kom jag precis hem igen och sitter här. Ska till stallet om en timme ungefär, och fram tills dess får jag se vad jag gör.


Namnam!

Anna och Linnéa :)

Den där gamle kaninen är inte lätt att ta kort på..

Kommentarer
m säger:

HAHA hur ser skuttis ut :p

2008-11-12 | 21:03:13
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback