Söndag

God kväll! Har inte blivit så mycket bloggande idag heller, men jag har verkligen orkat. Har varit grymt seg hela dagen och bara degat. Skulle verkligen behövt plugga lite, men har inte orkat med det alls. Inte så konstigt kanske med tanke på hur lite sömn det blev inatt. Eller imorse kanske man ska säga.

Har även varit lite smått irriterad en stor del av dagen på grund av mina syskon. Herregud, de måste ju ha nått psykiskt handikapp eller nått. Att dom orkar med sig själva är ju otroligt! Aja, ibland är dom ju bra att ha iaf. Är nämligen ett linne rikare nu tack vare att jag har en syster. Så det tackar jag för.

Men nu ska jag gå och lägga mig, vilket ska bli grymt otroligt jäkla skönt. God natt!

Jaa, ungefär såhär har jag känt mig under dagen. Charmig bild, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback