Stallet, plugg och Grey's

Var riktigt kul att rida idag. Behövde nämligen inte ha någon lektionshäst, utan istället hade jag Johannas häst Robban. Så himla mysig var han verkligen, och det var stor skillnad att rida på honom om man jämför med alla lektionshästar. Dock känner jag redan nu att jag kommer få världens träningsverk i ryggen imorn.. :P

Nu snart ska jag gå ner och kolla på Grey's Anatomy. Skulle ju behöva förbereda mig inför mitt muntliga grejs imorn, men det får jag väll försöka hinna med i reklamerna eller nått.

Och förresten, jag bör nog kanske börja tänka på vad jag skriver här i bloggen. Finns ju tyvärr en person som gillar att prata om det, vilket gör så att pappa får reda på allt, och det är väll inte så lyckat jämt.. Suck.

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback