Stressigt

Har suttit och hållt på med mitt fördjupningsarbete om stress i flera timmar nu (okej, jag har väll jobbat 10min, tagit en paus på en kvart, jobbat 10min, tagit en paus på en kvart osv..), och allt jag lyckats skrapa ihop är 1½ sida. 674 ynkliga ord. Kommer ju aldrig bli klar med skiten. Men nu har jag iaf börjat med den, så det känns ju rätt bra. Och jag kan nog sitta och skriva en timme till eller två, eftersom att jag inte börjar förens 11.25 imorgon :)

Men nu blev jag sugen på nånting gott, så jag ska kila ner och se om jag hittar något!


My work so far..


Kommentarer
m säger:

Gött gerd, där der du att de kommer ordna sig! :)

2008-11-03 | 22:17:59
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback