Tisdag

Wihoo, jag är klar med stress-skiten! Helt jäkla klar! Grattis till mig själv :)

God morgon förresten! Sovit gott? Det har iaf jag. Säger det varje vecka, men gud vad skönt det är med sovmorgon på tisdagar. Snart ska jag borsta tänderna och packa ner matte-böckerna och sen ge mig iväg till skolan för lite plugg. Blir matte C först, sen lunch/hål och efter det information&layout. Kikade in i Maggans blogg, och jag tror nog att vi kan behöva jobba med vårat UF-företag på hålet.. Haha, undrar hur det kommer gå för oss egentligen? Äsch, det löser sig. Det gör det alltid!

Don't worry about a thing, 'cos every little thing is gonna be alright - Smarta ord av en grym person: Bob Marley! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback