Tisdag

God morgon! Det är två timmar kvar tills jag börjar, men jag tänkte att jag går upp lite tidigare idag så att jag hinner öva lite på talet. Som för övrigt kommer gå åt helvete, men ändå. Ska bli så skönt när det är gjort! Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Har inget inplanerat iaf. Så vi får väll se om det dyker upp nått skoj!

Humör - Glad, men lite seg och trött.
Gjort - Sovit
Ska göras - Sminka mig, äta frukost, träna på tal, skola
Läser - Mitt tal..
Kläder - Svarta strumpbyxor, svart klänning, lila/grå sjal.
Musik - T.I. feat. justin timberlake - Dead And Gone
Lyssnar på - Musik
Mat - Blir mackor med mjukost snart
Dricker - Juice
Bästa -  Att jag lyckades komma upp någorlunda tidigt.
Sämsta - Att jag är så trött..
Väder - Grått och mulet, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback