Tisdag

Klockan är bara 5, och ändå är det helt mörkt ute. Sorligt, jag vill ju ha sol! Jag märker verkligen skillnad på mitt humör när det är höst. Är mycket gladare på sommaren än vad jag är på den mörkare delen av året. Kanske ska göra som Anna sa, att börja i ljusterapi. Vore kul att prova på! haha.

Matteprovet idag gick förresten åt helvete. Först när vi fick provet började jag bara skratta när jag såg talen eftersom att jag inte kunde nånting. Sen under provet när jag kollade på vad jag hade skrivit så började jag bara skratta igen (inte högt dock.. haha) så att jag blev alldeles tårögd. Var fan nära på att börja gråta också. Men men, livet går vidare. Och imorn är det muntlig presentation om mitt fördjupningsarbete om stress. Då lär väll inte jag skratta, utan de som lyssnar. För det lär väll inte heller gå så bra..

Snart iaf så är det dags för mig att dra till stallet. Ska bli roligt det. Ciao! :)

Var och hämtade våra tröjor idag också =)

Kommentarer
Anna säger:

ja herregud. detta matteprov alltså. kalas lars kommer dö när han får rätta. men vafan life goes on. ochdu! det kommer gå DRET bra på redovisningen.



snygg tröjja förresten! :D

2008-11-05 | 17:38:29
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback