Todays

Gaah, hade ju skrivit ett hyfsat långt blogginlägg, och så hakar sig datorhelvetet! Så jag fick starta om den, och då var minsann hela inlägget borta.. Så ni får nöja er med en dagens-lista istället! :)

Dagens humör: Bara bra!
Dagens borde: Skriva mitt muntliga tal till svenska nationella provet..
Dagens frisyr: Upsatt i en vanlig hästsvans
Dagens klädsel: Svarta leggins och shorts, vitt linne och Surprise Me tröjan. Fast nu är det mjukisar.
Dagens planer: Käka, göra mig iordning, åka till Alina och sen till statt.
Dagens materiella vill ha: Pengar ofc. Vad annars?
Dagens längtan: Värme! Sol! Sommar!!
Dagens beroende: Datorn och choklad ;D
Dagens tråkigaste: Att jag suger på att göra fransk manikyr.
Dagens person: Alla som köpte lotter av oss! :)
Dagens irritation: Datorn. Så jäkla seg och dum är den!
Dagens låt: Rihanna - Disturbia (Johan Bååth remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback