Torsdag

Tänkte skriva onsdag först, men sen kom jag på att det är ju faktiskt torsdag idag. Den här veckan har som alla andra gått grymt fort. Så snart är det jullooov! :D

Igår fick jag verkligen ingenting värt gjort. Hade ju tänkt jobba med hemtentan i religionen, så därför åkte jag inte till stallet. Men nehe då, inte har jag sån diciplin på mig själv så att jag fick nånting gjort. Gaah, och den ska helst vara klar imorn. Tjena mittbena. Istället satt jag och kollade på tv för det mesta, såg bl.a charterfeber. Har ju sett hela säsongen då de är i Ayia Napa, men säsongen som går på tv så är de på Mallorca. Verkar så jäkla kul i Magaluf! Nån gång ska jag åka dit :)

När jag kommer hem från skolan idag hade jag faktiskt tänkt baka. En New York Blueberry Cheesecake eller vad det hette. Den såg så himla god ut, så en sån ska det bli!


Jag på Mallorca förra året :)
New york cheesecake med blåbär
Detta är vad som ska bakas idag :D


Kommentarer
Louise säger:

När ska ni göra det? om jag hinner så hänger jag gärna med, om jag får alltså :)

2008-11-20 | 12:53:39
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback