Torsdag

Skoldagen idag var inte direkt krävande. Hade lektion direkt på morgonen, och sen när den slutade vid 09.30 så hade jag hål tills 20 i ett. Alltså 3h och 10min om jag inte räknat fel? Då hade vi iaf Information & layout. Ann var lite småsur och tyckte att vi varit dåliga på att lämna in uppgifter, så hela gruppen jobbade faktiskt för en gångs skull. Jag gjorde mer uppgifter på den lektionen än vad jag gjort under hela terminen. haha.

Under hålet så var jag och Malin och köpte en massa saker som vi ska ha till vårat UF-företag. Så det löser sig nog det där, kanske inte blir den snyggaste jullådan att ge bort, men men.

Efter skolan så har jag inte gjort så mycket. Har bara gjort lite ischoklad och så. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen, kanske skriva mitt svenska nationella grejs? Men jag kan ju verkligen inte komma på nått bra att prata om.. suck..


Liten del av klassen i skolan nån gång för ett tag sen :)

Kommentarer
Louise säger:

Jo, jag vet.. Och jag överväger fortfarande om jag ska hänga med eller inte.. vad tycker du?

2008-11-06 | 16:54:32
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback