Tröööött

Kom precis hem, och fy farao vad trött jag är. Var en ganska kul kväll, men definitivt inte en av de roligaste. Var verkligen inte mycket folk idag, vilket var jäkligt trist. Alltså det var ju inte tomr eller så, det var bara helt enkelt inte många där. Fast jag hade rätt kul ändå, var så jäkla glad av nån anledning? Haha, av redbull-vodka så blir jag verkligen som ekorren i over the hedge. Hyper, och jävligt glad. Sen måste jag bara säga att gratis är gott, så är det bara! ;)

Bilder kommer imorn, orkar inte direkt plocka upp kameran och koppla in den och skit nu för jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer
Anna säger:

hahaha ditt jäkla miffo! helt överaktiv och hypermegaapglad! det är så man kan beskriva dig då! ;P haha

2008-11-09 | 18:56:07
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback