Trött

Hej hej! Är faktiskt riktigt trött idag, vet inte riktigt varför, för jag sov ju ändå 7h inatt. Men så kan det vara. Skoldagen idag var riktigt tråkig. På org&led hade jag svårt att hålla ögonen öppna.. Men vi fick tillbaka vårat arbete som vi gjort där, och jag är nöjd med betyget. Skrev ju i princip hela arbetet dagen innan det skulle vara klart, så jag jobbade inte direkt hårt med det. Fick även reda på vilka betyg vi ligger på i org&led och inf&layout, och jag är nöjd där med =)

Nu resten av dagen blir det nog bara att dega lite, så skönt att inte ha något man måste göra. Sen ska jag göra en god paj till kvällsmat, och efter det packa ihop mina saker och dra till mamsen.

I know you love me, xoxo ;) Kanske skulle ta och glo på GG nu förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback