You're so gay and you don't even like boys

Lång rubrik, men jag kom inte på någon bättre. Sitter iaf och lyssnar på den låten just nu, Ur so Gay av Katy Perry för er som inte vet det. Bra låt!

Nu ikväll har jag bara duschat och kollat på Grey's Anatomy. Rätt tråkigt avsnitt idag, men bra ändå. Och för en gångs skull så dog ingen! Hurra för det. Nu när jag bloggat klart ska jag ta och stänga av den här dumburken och sen lägga mig. Är ju dags för mig att få mina timmar med skönhetssömn nu. Ska bli skönt, då jag faktiskt är rätt trött, och lite halvslut i kroppen efter ridningen. Fick ju nästan kramp i benet vid skänkelvikningen för att jag tog i så, Sissi kände nämligen inte för att anstränga sig riktigt idag.

Men god natt gott folk, och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback