1000:de inlägget!

Grattis till mig, som nu har skrivit 1.000 blogginlägg! Fast så har jag ju haft bloggen i några år också. Men ändå, 1.000 är ändå rätt mycket. Ska bli kul att läsa igenom om några år och se vad jag haft för mig under åren!



Nu ska jag sluta skriva på psykologin (är fortfarande inte klar, men hinner nog skriva klart den under dagen imorgon) och istället gå ner och kolla på Heroes. Ska ta och käka min choklad då också! Yummie, mörk choklad är så nedrans gott :) Blir bara så törstig av det, men det är bara att ha ett glas vatten redo så blir kvällen perfekt! Haha. Men erkänn att mörk choklad är godare än ljus? Ljus choklad smakar ju knappt choklad, utan bara sött och sockrigt :P
VS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback