Film+pizza

Nu har jag precis käkat lite mat. Pizza blev det idag, vilket var riktigt gott. Men fan vad onyttig jag känner mig ändå. Men jag ska väll va glad för att jag inte går upp i vikt av det, och man lever ju ändå bara en gång så man får väll passa på att njuta så att säga ;) Och jag äter ju inte direkt snabbmat och chips och sånt varje dag faktiskt.. Även om det skulle va jävligt gott! Haha. I love hamburgare! ;D

Men nu ska jag inte sitta här längre, utan istället åka hem till Louise och träffa de andra brudarna och Mattias och kanske Johannes. Sen vid 9 kommer Linnéa också, så då sätter vi på filmen barnhemmet då. Hoppas inte att den är fööör läskig nu bara.. Haha. Men ha en trevlig kväll nu allihopa!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback