Fortfarande tisdag

Hej! Har inte hunnit blogga förens nu. Var ju i skolan först, sen efter skolan åkte jag hem till pappa och käkade lite. Var grymt hungrig, vilket jag alltid är när jag kommer hem på tisdagar. Har ju ingen lunch i skolan då.. Sen for jag hem till mamma, eftersom att vi skulle fira Erik där idag. Har blivit en hel del fika de senaste dagarna, börjar faktiskt bli rätt trött på tårta och kakor och sånt nu.

Nu SKA jag se till att städa lite på mitt rum. Har behövt göra det i ett bra tag nu, men har inte orkat ta tag i det. Som det ser ut just nu så ser man knappt nån bordsyta på bordet, och sängen är full med kläder. Skulle behöva dammsuga också, men det är väll inte så troligt att jag orkar det..


Såg ju faktiskt mindre stökigt ut på bilden än på riktigt :)

Och sängen såg inte heller så stökig ut på bilden :)

Kommentarer
Emelie säger:

Det är så det ska se ut :P

2008-10-14 | 20:23:03
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
maggan säger:

hahaha, nalle kikar fram där bland kläderna med höhö

2008-10-14 | 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback