G'day

Hallå kära vänner. Har varit en soft dag i skolan idag, som vanligt då. Jag gillar verkligen trean! Man bara glider runt och har knappt några jobbiga lektioner. Idag hade vi bara en riktig lektion, sen skolfoto (jäklar vad blek jag såg ut, usch. Jag vill utomlands!) och sen var det information & layout som var lika värdelös som vanligt.

Idag har jag inte så mycket för mig. Ska bara skriva på psykologin, sen vet jag inget mer. Eller jo Heroes ikväll ju! Haha, det är väll det jag har inplanerat. Ska nog ta och köpa mig en 70% chokladkaka sen också, är verkligen grymt sugen på nånting gott.

 


Kommentarer
Linus säger:

25 dagar kvar! måste bara retas lite :P

2008-10-02 | 17:45:01
Bloggadress: http://hilbus.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback