GH och skräck

Blev en tidig kväll idag, vilket jag bara tycker är skönt. Har varit riktigt trött hela dagen p.g.a att jag inte sovit så bra de senaste två nätterna. Så det ska bli riktigt skönt att komma i säng i tid idag.

Kvällen hos Louise var riktigt trevlig. Spelade Guitar hero innan Linnéa kom, vilket alltid är kul. Jag ägde skiten ur alla ;D haha. Nästan iaf.. Sen så kollade vi på filmen då. Barnhemmet, eller The Orphanage (stavning?) som den heter på engelska. Tyckte faktiskt att den var riktigt bra, och man vande sig fort vid att dom pratade spanska. Förresten så har jag faktiskt lite småont i benet nu, och kommer säkert få blåmärken bara för att Johannes den skiten har adhd eller liknande. Höhö.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback