Gina Tricot

Gick in på blogg.se förut och fick se att Gina Tricot har öppnat en webshop! Har faktiskt tyckt rätt länge att dom borde göra det, för dom lär ju tjäna en massa pengar på det. Och så är det ju rätt gött om man hittar nått i butiken man vill ha, men som är slut i sin egen storlek, så är det bara att gå hem och beställa det istället.

Dock har jag ju inga pengar att beställa kläder för, men hade jag det så skulle jag beställa grymt mycket kläder. Dom har ju så mycket snyggt! Ååh, om jag ändå kunde vinna på triss eller nått.. :P

Gina Tricot

Kommentarer
Anonym säger:

Mja, arena brukar jag inte vara så ofta på. Blir mest harrys och nöjes faktiskt :) själv då?

2008-10-19 | 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback