God morgon!

Faan vad ont jag har i magen! Alltså inte i magen, utan mer i musklerna typ känns det som. Haha, jag kan knappt stå rakt. Men men, gårdagen var iaf riktigt kul! Blev ju lite förfest hos mig först, där det blev en del drinkar och shottar. Fast våra hot shots blev inte lika goda som statts.. Men sprutgrädden var jäkligt kul iaf! hahaha. Sen drog vi ju till norrgården då. Blev en hel del dansandes och flängandes omkring där.

När det var dags att gå så gick jag och Anna hem till far min. Satt och käkade knäckebröd med lyckans ost på och hade riktigt kul åt sms:en som Anna skickade. 3:an funkade nämligen inte, så sms:en blev rätt roliga ;D haha.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, för ikväll är det ju utgång på statt igen. Tur att jag inte är så bakis idag då!



Mer bilder kommer senare! :)

Kommentarer
Anna säger:

HAHA ja skäms ju fan! läste igenom alla skickade precis. å jävlar va kul de va haahaha!

2008-10-25 | 14:48:23
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/
Jossan säger:

Då ses vi ;)

2008-10-25 | 17:32:16
Bloggadress: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback