Halli hallå

Nu sitter jag här hemma hos pappa och väntar bara på att tiden ska gå. Lille mormor kommer och hämtar upp mig och syster vid halv 6 för att åka till stallet. Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar faktiskt på att städa lite här på mitt rum. Mitt rum är nämligen i stort behov av att dammsugas en del, ser ju förjäkligt ut just nu. Meeen, vi får väll se om jag orkar hämta dammsugaren.

Skoldagen var för övrigt rätt tråkig. Engelska först, som var lika trist som vanligt. Känns inte som att jag lär mig nånting på dom lektionerna. Sen var det dags för matte. Haha, provet efter lovet lär ju skita sig rätt ordentligt säger jag bara. Hoppas att jag får godkänt i C-kursen ;D


I skolan igår :)

Kommentarer
Emelie säger:

Jag är så glad för att jag bytte bort den! Mitt huvud är 100 kilo lättare xD

2008-10-25 | 14:48:50
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback