Halloween


Halloween förra året :)


Happy halloween! ;D Nån som ska fira halloween idag, gå på nån halloween-fest eller så? Jag ska nog iaf hänga med Anna, Anna-Sofia och Sophie till Karlstad och gå på Arena där det är halloween-fest tror jag? Ska bli kul! Första gången jag går ut i Karlstad då också, antar att det är rätt stor skillnad mot lilla statt i lilla kristinehamn.. Fast statt blir det nog imorgon, då det är halloween-fest där också. Fast det var rätt dyrt att gå in där imorn, 120 jävla spänn! Men men, vi fick ju pengar idag så..

Förresten var det riktigt sorgligt när jag åkte hit till pappa förut idag och såg en bil som kom och körde förbi med SNÖ på taket. Usch! Jag vill inte ha snö redan, det är ju inte ens november än! Snön kan gärna få vänta tills 20 december eller något, det vore lagomt :)

Men nu måste jag ge mig hem till mamma igen och hämta mina matte böcker. Ska nämligen plugga lite med Anna och Malin inför provet i Matte C nästa vecka.. Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback