Hårfärgning och spikmatta

Jo jag färgade faktiskt håret förut idag. Champagne nånting hette färgen, men tydligen så måste jag redan ha haft champagne-färgat hår för det blev ingen skillnad överhuvudtaget. Tjoho. Så jag får väll försöka igen nån gång med en annan färg antar jag :)

Nu på kvällen så har jag gjort lika mycket som jag gjort under hela dagen, d.v.s ingenting. Eller jo, jag låg på en "spikmatta" i 20min förresten! Det är inte riktiga spikar, utan typ gummipiggar istället som man ligger på. Gjorde rätt ont de första 5 minutrarna, men sen blev det alldeles varmt och skönt. haha.

Haha, nu försöker Sanne få med mig till statt ikväll. Jag som bestämt att jag inte skulle dit den här helgen! Men båda har ju så tråkigt, så jag vet inte.. Jag sitter osminkad i myskläder, men det går ju rätt fort att klä sig och så.. Fast det regnar ju iofs ute, så då blir jag ju blöt när jag går dit. Men det skulle vara kul och komma hemifrån lite och träffa folk. Gaah, jag kan inte bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback