Hello :)

Blev en soft dag i skolan idag. Hade inte en enda vettig lektion faktiskt. Sen var jag och Malin ner på stan och till banken. Så nu har vi ett bankkonto, bankgiro, internetbanken och hela köret. Så nu är det bara att börja tjäna pengar då! ;D

Snart ska jag ta och packa ihop mina kläder som ska hem till mamma sen, eftersom att det är dags att bo där ett tag nu. Efter det hade jag och Malin tänkt gå ut på en långpromenad i det fina vädret. Blir trevligt det. Sen ikväll så blir det ju kanske att glutta på film som sagt. Resten av helgen vet jag inte vad jag ska hitta på. Men den som lever får se!


Bara så ni vet så är jag riktigt sugen på godis nu.. :P

Kommentarer
ida säger:

sv; haha aa de var nog så hon hette :) mm vad bra!

2008-10-17 | 15:49:37
Bloggadress: http://metrobloggen.se/xminfrihet
Jessica säger:

Jag fullföljer mina gymnasieämnen på distans, var tvungen att ta ett break innan studenten :( och så jobbar jag extra på hemtjänsten? hinner du med något jobb utöver skolan eller?

2008-10-17 | 15:50:00
Bloggadress: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback