Heroes och glass

Den här kvällen har jag bara suttit lite här och nördat mig, och sen kollat på Heroes och käkat vaniljglass med krossad choklad i. Riktigt gott var det. Snart så ska jag gå och lägga mig, så att jag orkar med sista dagen i skolan den här veckan. Sen är det helg, härligt! Den här helgen blir det bara att ta det lugnt. Alltså första icke-party helgen på ett bra tag nu tror jag? Kommer nog bli riktigt uttråkad.. haha.

Efter skolan imorn ska jag och Malin ner på banken ett slag. Har en tid bokad vid halv 1, så då ska vi dit och få ett konto och bankgiro som våra kommande kunder kan sätta in pengar på. Kommer nog bli så bra så! Sen på kvällen var det tal om att kolla på film och mysa. Trevligt! Men nu är det dags att byta om till pyjamas och sen krypa till kojs ;D God natt!


  

Kommentarer
Jessica säger:

jaha okej, pluggar du företagande eller? japp de gör ja :D

2008-10-16 | 22:55:27
Bloggadress: http://whataboutjessica.blogg.se/
ida säger:

du är lite lik hon som spelar i "mama mia" och i "mean girls". :)

2008-10-16 | 22:58:08
Bloggadress: http://metrobloggen.se/xminfrihet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback