Hoooorsie

Haha, gissa vilken häst jag hade idag då? Jo men visst, Wendel igen! Femte gången i rad nu alltså. Men jag ska inte klaga, för jag gillar ju honom :) Idag hade vi markarbete. Var rätt kul, men ridläraren vi hade är inte så jätte bra. Ann-Louise, som vi egentligen ska ha, har slutat nu. Gaah, när vi för en gångs skull fick en bra ridlärare så slutar hon. Har ju inte lärt mig nånting på flera år känns det som, eftersom att vi byter ridlärare oftare än solen går upp och ner på himlen. Men men, så kan det vara.

Nu ska jag slänga mig in i duschen så att jag hinner bli klar tills Grey's börjar. Ciao!


Wendel. Lite trött efter ridningen? ;P


Kommentarer
Sanne säger:

jo, följ med mig ut! ;)

jag har ingen att gå ut med, & jag vill ut. ;)

2008-10-09 | 12:06:17
Bloggadress: http://buttnaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback