I sad brr, it's cold in here

Fryser rätt ordentligt om fingrarna och fötterna just nu. Är hos pappa nämligen, och fan vad kallt det är här. Kunde ju vara smart att sätta på sig en tröja och nått varmt på fötterna, men det orkar jag inte. Och så är jag riktigt sugen på nånting gott, kladdkaka, muffins eller godis skulle inte sitta fel just nu! Dock har jag inte så mycket pengar att köpa nått för, just nu har jag 46:- på kortet. Sorgligt, jag vet..

Idag efter skolan blev det stan en snabbis med Madde och Malin. Var bl.a inne på Ann-Li eller vad det nu heter, dom har ju utförsäljning för att dom ska stänga (?). Varenda affär stänger ju här i stan, kommer ju snart bara vara Maxi och Coop kvar.. Tråååkstad, jag vill flytta!

Nu ska jag fortsätta att pilla lite med en ny bloggdesign åt mig. Fast den blir inte så vidare bra, så får se om jag byter sen eller inte.. :)

Kommentarer
m säger:

snyggt de blir brorsan

2008-10-23 | 18:43:04
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback