I skolan

God morgon! Nu sitter jag i skolan och har svenska. Det är väll tänkt att vi ska förbereda oss inför det svenska nationella provet, men jag orkar inte riktigt börja än. Är ju ändå gaaanska länge kvar tills vi ska ha det.. Jag ska nog iaf snacka om reklamens påverkan på folk, tycker det är rätt intressant faktiskt :)

Idag går jag till 20 i 4 tror jag, så det är en rätt lång dag. Och äcklig mat är det säkert också. Usch. Jag gillar inte måndagar i skolan.. Men nu ska jag nog ta och läsa lite bloggar och sånt, ciao!



Nu kom jag på att det är ju sista veckan innan lovet, GÖTT! :D

Kommentarer
Linda säger:

Jätte fin blogg du har:)



Allt bra med dej? kramar

2008-10-20 | 11:40:02
Bloggadress: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback