Irritirande

Gaah, ibland blir jag så grymt irriterad på familjen. Som idag. Trodde jag skulle krossa glaset i min hand av ren irritation. Dom är ju så grymt negativa (negativa personer gillas inte!), ohjälpsamma och klagar på allt. Usch. Längtar nått enormt mycket tills jag tar studenten och kommer ifrån familjen ett tag. Bara tanken på att komma hem från skolan/jobbet och det är ingen hemma som stör med irriterande frågor eller kommentarer gör mig glad. Åh, jag vill flytta nu..

Klart att jag inte är irriterad på familjen jämt. Men har man bott med samma personer i 18år så kommer man väll inte överens jämt.. Som idag t.e.x. Men det går ju över snart iaf, som alla andra gånger.

Kommentarer
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄna säger:

efter studenten blire norge! och sen ska vi ju blir sambos!! i götet! :P eller hur! :D

2008-10-17 | 12:23:11
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback