Jag är inte förvånad

Blev inte förvånad när jag klev in genom dörrarna in till stallet och Linnea kommer och säger: "Du ska ha Wendel igen!" Så det var bara att gå bort till hans box och börja rykta honom, för 6:e onsdagen i rad nu. Idag var han riktigt lerig också, så vi var två stycken som stog och borstade i ungefär 20min innan han var ren. Men tillslut förvandlades han från grå till brun, och jag från svart till grå.

Själva lektionen var väll inte så himla kul idag. Ridläraren var sjuk, så vi hade en annan, vilket innebar att vi hade dressyr istället för hoppning. Vi gjorde en jävla massa galoppfattningar och en hel del skänkelvikning idag, och jaa, jag och Wendel kom inte så bra överens denna gång. Haha. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags för Grey's, vilket verkar rätt spännande idag. Callie och Hahn?! Det kan ju inte gå.. haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback