Jag är så jävla smart

God morgon! Onsdag idag, och jag har lång sovmorgon igen. 11.05 börjar jag, så om 20min eller nått så ska jag trampa iväg till skolan. Efter skolan blir det lite ärenden på stan med Maggan och sen efter det ska vi nog hem till mig och beställa t-shirtar med våran logga på till vårat UF-företag. Blir nog nice det.

Förresten lyckades jag fixa så att mitt internet fungerar bättre! Förut såg alla sidor helt fucked up ut, speciellt bloggarna. Men jag rensade bland dom temporära internet filerna och cookies och sånt, så nu ser alla bloggar helt normala ut! Så då kan jag ta och fixa designer till Madde och Anna nu då.


Jag kan t.o.m ladda upp bilder igen! Här har vi mig, Anna och A-S nångång på statt :)

Kommentarer
Pernilla säger:

SV. Ja det luktar otroligt gott=)

Härlig bild, ni ser så glada ut=)

2008-10-01 | 12:38:56
Bloggadress: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback