Jag hatar rubriker

Hallå i stugan! Sitter här nu med en sleten Anna brevid mig och en trött Malin i sängen. Gårkvällen var rolig :) Började ju här hos mig med förfest. Vi blev rätt många ändå, och det var kul. Spelade ölspel och hade allmänt trevligt. Sen stack vi till statt och ägde dansgolvet som vanligt! Haha, kuul kul var det. Efter statt blev det även efterfest här hos mig. Och jaa, den höll väll på till 12 idag ungefär ;D Efter det stack hela gänget till Empoli och käkade pizza, det var gottigottgott.

Nu gäller det att städa och så lite innan jag drar till morsan. Jag och Malin ska ju förresten på våran långa söndagspromenad idag också! Ska bli gött att komma ut i friska luften lite :)

Jag och Maggie! Och Sanne i bakgrunden :)

Maggan, Christian, Röbbs och Myran :)

Alex, Anton och Utchi

Some party-people :)

Sanne, jag och våra goda oboy-shottar!

Kommentarer
C H I M A N säger:

Läs gärna mitt inlägg om hur väktare behandlar individer och ge synpunkter om du någonsin vart med om något liknande!

2008-10-26 | 23:37:09
Bloggadress: http://chiimans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback