Nattinatti

Nu har jag plockat iordning lite här på mitt rum och hängt in alla kläder i garderoben. Ser lite bättre ut iaf, men jag skulle nog behöva fortsätta städa imorgon.. Men men. Imorn ska jag förresten till tandläkaren och laga ena tanden där en del av plasten lossnade för ett tag sen. Får hoppas att det håller bättre den här gången. Så då missar jag första lektionen, vilket innebär att jag bara har en lektion imorn. Härligt.

Men nu ska jag gå och byta om till pyjamas och sen lägga mig och läsa senaste numret av Cosmo. Godnatt!


Ser inte mitt schema ganska bra ut i år förresten? Bara måndagar som är rätt långa :)

Kommentarer
Emelie säger:

Lyx!



Själv la jag till så jag har två extra lektioner i veckan! Haha. Men hellre det än matte som jag är sämst på :P

2008-10-15 | 22:08:40
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback