Oh yes

Blev ingen ridning för mig idag, utan istället så stannade jag hemma för att plugga faktiskt. Så nu har jag skrivit klart fråga 2 och 3 på psykologin, bara 1 och 4 kvar, men dom tar jag nog imorn för nu hinner jag inte eftersom att det snart är  säsongspremiär för Grey's Anatomy. Har saknat det ju, men nu äntligen börjar det igen. Gött mos.

Var ner på stan förut idag med Malin och Anna. Måste bara säga att ibland har jag verkligen flyt, gratis liksom? Haha, I like it.

Förresten har jag ont i magen nu, bara så ni vet. Det är inte så jävla kul, jag hatar att ha ont i magen! Men ändå är jag sugen på nått att äta på, nått som man sitter och äter på rätt länge som popcorn, chips, nötter eller nånting. Imorn ska jag nog faktiskt ta och köpa mig nått gott innan jag fortsätter med pluggandet. Sådeså.


Malin och Anna på stan nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback