Pizza och handboll

Igår kom Malin och Madde hit och degade ett tag. Sen kom även Anna förbi en liten sväng, men sen skulle den plutten på spinning. Så jag, Maggan och Madde bestämde oss för att dra till Charlies och käka pizza istället, och det  var riktigt jäkla gott. Satt där ett bra tag och käkade och pratade om allt möjligt. Anna kom förbi efter sin spinning också, men drog sen igen. Efter det stack jag och Madde och kollade på när Mikael skulle ha handbollsmatch. Dom förlorade dock, men bara med 1 mål.

Nu snart kommer Malin hit så ska vi jobba lite med vårat UF-företag, vilket verkligen kan behövas. Senare i eftermiddag kanske jag följer med mamma till Karlstad också. Får se om jag hinner och orkar.


Maggan och Madde på Charlies

Handbollsgrabbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback